Get Sinhala

Earn Money Through The Internet

Earn Money Through The Internet
Earn Money Through The Internet

Tuesday, May 1, 2012

ඇයි උඹලා මාත් එක්ක මැරෙන්න කැමති නැද්ද?? part one

"කිසිවිටෙකත් සතුරාට යටත් නොවන මා" මගේ ආසම පොත....මේක ලියලා තියෙන්නේ කර්නල් හරේන්ද්‍ර රණසිංහ... මේකෙ ලියවිලා තියෙන්නේ අපේ ආදරණීය යුධ සෙබළුන් අපේ ලංකා මාතාව බේරගන්න කරපු සටන ගැන... ඇත්තම ඇත්ත කථා.. ඔවුන් එකිනෙකාට ආදරය කළා.. සමහරු තමන්ගේ සගයා බේරගන්න ජීවිත පූජා කළා.. තමාගේ සොහොයුරන් සතුරන් අතට පත් වෙන්න දුන්නෑ... මේ පොතේ මගේ සිත් ගත්  "ඇයි උඔලා මාත් එක්ක මැරෙන්න කැමති නැද්ද" කොටස ඔබ හමුවේ තබන්නම්................මේ කොටස ලියලා තියෙන්නේ මේජර් ගාමින්ද අබේසේකර


මගේ දේශය - මගේ ජාතිය
මගේ ආගම.. මට ලබාදුන් ත්‍යාගයයි
චන්ඩ මාරුතයේ නොසෙල්වෙන 
චින්තනය නිවහල්

නිවටයින්ගේ දෙපා අභියස ‍
බියෙන් හැකිලී නෑමී යා නම්
එවන් සිරුරක් කුමකටද මට
ගෙලෙන් සිද එය ඉවතලනු මිස

වන්නි මානුෂීය මෙහෙයුම් මැද භාගයේදී ඊට සම්බන්ධවී සිටි සේනාංකයන් මන්නාරම් දෙසින් උතුරටත්, වන්නි ප්‍රදේශයෙන් උතුරටත්,වැලිඔය ප්‍රදේශයෙන් මුලතිව් දෙසටත් හා මුහමාලේ සිට අලිමංකඩ දෙසටත් ඇදෙමින් සිටියදී එම ක්‍රියාන්විතයන් හි සාර්ථකත්වයට පදනම පිණිස විශේෂ බළකායේ දිගුදුර මෙහෙයුම් වඩ වඩාත් සිදු කිරීමට විය. කොටි ත්‍රස්තවාදීන්ගේ සම්බන්ධතාවයන් සහ පරිපාලන ජාලය බිද හෙළීමද මෙහි එක් අරමුණක් විය. ඒ විශිෂ්ට පරමාර්ථය නිසාවෙන් උපන් අතුරු කථාවකි මේ..

"සැරයන් ටිකකට නවතිමු ද."

"ඇයි කෝප්‍රල් මොකද උනේ.?"

"පැක් එක අවුට් ගිහින් වගේ".

ඔවුහු නිහඩව නැවතී  මදක් විවේක ගන්නට වූහ. සැරයන් ජයකොඩි සමග දිගුදුර විහිදුම් කණ්ඩයේ සය දෙනෙකු මාන්කුලම් කොකාවිල් ඒ-9 මාර්ගයේ සතුරාගේ අධි ආරක්ෂිත කලාපය තුළ රැකසිට පහරදීමකට පැමිණියේ ය.

මෙහි ඉතිරි කොටස ලගදීම ඔබට ගෙන එමි..





1 comment: